A digitális világ gyorsan változik, és a marketing eszközei is folyamatosan fejlődnek. Míg pár éve még elég volt a hagyományos módszerekhez folyamodnunk, ma már egyre inkább a TikTok videó készítés és a hasonló, rövid formátumú tartalmak kerülnek a figyelem középpontjába. De miért is van ez így, és hogyan illeszkedik a TikTok a mai érdeklődőszerzés folyamatába? Nézzük meg közelebbről!
Ma már nem működnek azok a régi, jól bevált, kopogtatós porszívóügynökös módszerek. Az emberek már nem akarják, hogy rákényszerítsenek valamit, ami nem érdekli őket. Az új vásárlók nemcsak, hogy távolságot tartanak a direkt eladásoktól, de egyre inkább az értékteremtés és a bizalomépítés iránt érdeklődnek. Azt keresik, hogy egy cég mit tud számukra nyújtani, hogyan oldja meg a problémáikat, és hogy milyen tapasztalataik vannak másoknak a szolgáltatásról.
Itt jön képbe az ajánlás, amely még mindig az egyik leghatékonyabb módja az érdeklődők megszerzésének. De hogyan kapcsolódik mindehhez a TikTok és a Reels videók? Hogyan segíthetik a videók a potenciális vásárlók elérését és bizalmuk megszerzését? Nézd meg a következő pontokat, és meglátod, hogy miért olyan fontos a TikTok videó készítésa mai világban.

Gondolj csak bele, miért ajánlanak téged mások? Mi motiválja őket, hogy megosszák másokkal a te szolgáltatásodat, termékedet? Azért, mert már tapasztalták, látták, hogyan dolgozol, milyen eredményeket érsz el, és hogy milyen minőségű a terméked/szolgáltatásod. Ez az alapja az ajánlásoknak. Az emberek azért ajánlanak, mert saját élményeik vannak veled kapcsolatban.
A TikTok és más rövid videós platformok pont úgy működnek, mint egy ajánlói rendszer. Minél több emberhez jutsz el, annál több potenciális ajánlód lehet. Ha az emberek megismerik a munkásságodat, és tetszik nekik, amit csinálsz, akkor könnyen elérheted, hogy mások is ajánlanak téged a barátaiknak, ismerőseiknek.
Nem egyszer találkoztunk már azzal, hogy egy TikTok videó után hónapokkal később egy érdeklődő keresett meg minket, mert már régóta követte a munkánkat. Azonban mikor neki vagy a barátainak szüksége lett valamire, akkor azonnal ránk gondoltak, mert már ismerték, látták, mit csinálunk. Így válik a TikTok videó egy rendkívül erőteljes ajánlói platformmá.
A TikTok és hasonló platformok rengeteg lehetőséget adnak a márkák számára, hogy elérjék a közönséget. Azonban ez egy igazi verseny a figyelemért. Mivel az emberek figyelme egyre szűkebb, nagyon fontos, hogy olyan videókat készíts, amelyek képesek megállítani őket a görgetés közben. Ez nem egy gyors megoldás, hanem egy hosszú távú befektetés a márkád számára.
Ha te is versenyben akarsz maradni, fontos, hogy komolyan vedd a rövid videók készítését, mert ezek képesek építeni a márkádat, bizalmat teremteni, és elérni azokat, akik valójában érdeklődnek a szolgáltatásod iránt.

A TikTok videó készítése nemcsak a kamerától való félelem legyőzéséről szól, hanem arról is, hogy hogyan hozd ki a legjobbat a videókból. Mi, a FOXFILMNÉL, segítünk abban, hogy minden lépésben ott legyünk melletted. Az együttműködés során a következő folyamatot követjük:
Mielőtt nekiállunk bárminemű forgatásnak, alaposan átbeszéljük, mi a célod, milyen témákban szeretnél videókat készíteni, és mi az, ami tényleg érdekelheti a célközönségedet.
A kreatív csapatunkkal és a te munkatársaiddal közösen dolgozzuk ki a TikTok videókat, hogy a lehető legjobban passzoljanak a márkádhoz és az üzenetedhez.
A forgatás során a figyelemfelkeltő tartalmakat helyezünk előtérbe, míg a vágásnál a dinamikát és a rövid, frappáns üzeneteket tartjuk szem előtt.
A videóidat optimálisan publikáljuk a megfelelő platformokon, hogy minél szélesebb közönséget érjünk el.
Ha szeretnél velünk dolgozni és segíteni a TikTok videóid elkészítésében, keresd fel a kapcsolat@foxfilm.hu oldalon.

Ha már tudod, hogy szükséged lenne videókra, de még nem kezdtél bele, akkor ajánljuk figyelmedbe a Videókészítés Egyszerűen tanfolyamunkat. A tanfolyamon lépésről lépésre megtanulhatod, hogyan állítsd be a kamerát, hogyan komponáld a felvételeidet, hogy azok szépek és figyelemfelkeltőek legyenek. Emellett megtanulod, hogyan fogalmazd meg az üzeneteidet, hogyan vágd meg a videókat, és hogyan publikáld őket a legjobb eredmények eléréséhez.
A tanfolyam 45 leckét, segédanyagokat, gyakorlatokat és kiegészítő videókat kínál, amelyek segítenek a videóid tökéletesítésében. Tudd meg, hogyan válhatsz profi TikTok videósá! Klikkelj ide a tanfolyamhoz!

🦊 A FOX Film küldetése, hogy esztétikát, tudást és felismerést adjon a világnak. Olyan filmeket és videókat készítünk, amelyek szórakoztatnak, edukálnak, és magas esztétikával ejtik ámulatba a közönséget. Minden alkotásunk célja, hogy ügyfeleink számára valódi értéket teremtsen: olyan tartalmakat hozunk létre, amelyek nemcsak eladnak, hanem mély hatást gyakorolnak az ügyfeleink ügyfeleire is. Emellett segítünk cégeknek megerősíteni PR-jukat és előmozdítani terjeszkedésüket, hogy történeteik és üzeneteik még szélesebb körben találjanak otthonra. A FOX Filmnél hisszük, hogy minden képkocka lehetőséget rejt arra, hogy inspiráljon, tanítson és maradandó élményt nyújtson.
© FoxFilm. – Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató Süti szabályzat